När kroppen känns som bly

Då får man vara nöjd med vad det än blir av träningspasset. Jag kunde så lätt fastnat i soffan framför Nyhetsmorgon men tryckte ut mig själv på ett intervallpass. Det kändes sådär, kroppen vägde bly, benen var sura, ont lite varstans… Det är konstigt hur jag kunde känna mig så stark i måndags, tycka det var tråkigt med vilodag i tisdags och så hamna här via ett pass rullisar i onsdags och vilodag igår.

Nåväl. Nu är det gjort. Ikväll efter jobbet har jag planerat två varv runt Brunnsviken på rullisar. Skön AW liksom!

20130816-082532.jpg

Kommentera

