Promenad

Jag tog en promenad i Hagaparken igår. Skulle ju egentligen ha sprungit men jag kände verkligen inte för det. Det var ju inte träning direkt men ändå väldigt skönt.

Och det är i mitten av september och jag kunde ha ett linne på mig! It’s unheard of! Det börjar ändå gå mot höst om man tittar på träden och jag tror att om kylan kommer om ett par dagar som meteorologerna säger, då kommer det att skifta fort där nere. Ser fram emot det! Det är världens vackraste skådespel.

20130915-073329.jpg

20130915-073339.jpg

Kommentera

