Varannan dag succé, varannan dag scheiss

Idag var det scheiss. Jag snackar löpning alltså. Sist jag var ute och sprang kändes det fint och som vanligt, idag var det fullt knas i höfter och rygg. Ingen ordning på steget och bara typ ont överallt.

Imorgon ska jag till naprapaten så vi får se vad han makes of it men innan det ska jag testa en runda till imorgon för att se om varannandagstesen håller. Gör den det borde jag få till ett grymt pass imorgon bitti!

Peppar mig själv med en bild från Midnattsloppet då kroppen var i form och löpningen kändes riktigt bra.

20130915-231938.jpg

4 thoughts on “Varannan dag succé, varannan dag scheiss

Kommentera

