Succé!

Det blev nästan som förutspått. Det går två dåliga pass på ett bra verkar det som. Imorse var det bra!

Hade lite kort om tid så jag körde fartlek och höll ett högt tempo så mycket jag kunde. Kondisen har ju fått sig en törn av tre veckors nolltränande, det har den ju. Men det känns som jag kan bygga härifrån.

Tror också att jag idag lyckats identifiera en orsak till att det blir dåligt pass efter ett bra och jag tror det hör ihop med en överkompensation av musklerna i rumpan för att hamstrings på vänstern är så dåliga. Det hör att jag får ont i höften och ryggen. Jag ska testa min teori på fredag. Kärleken ska få trycka på gluteus nånting och om det går bra att springa då, så kanske jag löst en pusselbit.

Var för stressad för att fota nåt vettigt och i tunnelbana försökte jag i smyg ta en bild som visade hur jag eftersvettades efter löpning, varm dusch, hårtork, brottning med tighta jeans på fuktiga ben och hastig promenad till tunnelbanan. Gick sådär.

20130918-223057.jpg

Kommentera

