Jetlag training

Efter resande nästan ett helt dygn var det inte den piggaste versionen av Heidi som klev upp imorse men jag tryckte ändå iväg mig till gymmet. Passet tyckte jag gick so-so men nåt rätt måste jag gjort för träningsvärken kommer redan smygande.

Imorgon bitti ska jag på mitt första pass på Hiit and Run bootcamp. Det är ett femveckorsprogram jag bestämde mig för att hoppa på för ett tag sedan. Jag, som känner nig själv, visste att typ nu skulle min träning behöva en boost för att komma vidare framåt. Så helt rätt! Man kan ju lugnt säga att det inte varit fokus på träning de senaste månaderna. Mer på jobb. Typ.

Det ska bli väldigt skönt att inte själv ansvara för planering och pepp utan få det utifrån ett tag.

Morgonens #selfie på SATS toalett. Förvirrad, morgonhår och ja, jetlaggad helt enkelt.
Sen lite mer sass från stretchmattan.

20131001-234100.jpg

20131001-234217.jpg

Kommentera

