Bootcamp pass 1

Det var löpteknik på schemat idag – något jag svårt behöver så det var en grym start på bootcampet. Coacherna Lisa och Charlotte visade fyra olika övningar och så fick vi köra ett lite längre intervallpass med olika moment i. Precis rätt nivå för mig att kliva in på!

Det var för övrigt magiskt ute imorse. På väg till ConCor var jag lite sen så jag hann inte stanna och ta bilder på den magiska soluppgången och diset över stan. Sen under passet var jag ju upptagen med att, ja ni vet, springa så då kunde jag inte ta bilder heller. Men Lisa verkar ha knäppt av ett par bilder på oss så ni får lite känsla. Alla springer i likadana tröjor för att skapa teamkänsla, det verkar vara coola chicks som signat upp sig på detta. Grabbarna lyser dock med sig frånvaro, vi har bara en kille med. Törs de inte? Hiitandrun1

Kommentera

