Rullskidor i dagarna två!

Det riktigt sprakar ute den här helgen! Det är sällan man får sådana här varma, soliga och vackra höstdagar. Alla löv har på en gång bytt färger till rött, orange och gult och överallt är folk ute och beundrar skådespelet. Mycket löv i mitt instagramflöde nu alltså.

Själv har jag inte tid att fota – jag har dundrat fram på rullisarna och är alltför upptagen med att forcera framåt. Det har gått bra båda dagarna, jag har känt mig starkare än på länge och hittar lite av den där känslan i kroppen alla pratar om. Den som säger att det liksom stämmer och att kroppen och huvudet är ett team som vill åt samma håll. Hoppas det håller i sig!

Bildmässigt har jag ju inga fantastiska alster att visa upp men ni kan få en bild på helmet hair och en på en liten fripassagerare som stretade i mitt svettiga hår på armen.

20131013-151630.jpg

20131013-151647.jpg

Kommentera

