Jordens kramp och mirakelmedicin

Inledde dagen med ett kondispass med Hiit and run-gänget. Det var ett skoj pass backintervaller med styrkeövningar i. På uppvärmningsjoggen till backen känner jag hur det nyper lite i svanken på höger sida. Det gör det ibland så jag struntade i’t och körde på. Trots att det gjorde ont kunde jag ändå genomföra men joggen tillbaka var störd! Nypet utvecklades till en låsning deluxe och jag höll på att inte ta mig hem på cykeln.

Vad är det för jädra kropp jag fått? Och varför vill den inte hänga med på grejer längre? Jag kan ju omöjligen ha uppnått en ålder då jag bara ska ge upp och låta den förfalla även om den med all önskvärd tydlighet visar att det är det den vill.

Tur det finns mirakelpiller! Two of these och jag funkar igen!

20131014-215615.jpg

Kommentera

