Plötsligt händer det!

Inte att man vinner på triss men att energin och orken för att göra något mer än att flytta, greja, jobba och sova infinner sig. Som jag har väntat på den!

Idag kunde jag komma ur sängen utan att känna mig helt döende, kliva upp och ta mig ut en runda i mina nya hoods. Det var spännande men inte så snabba 6 km ner till Sundbyberg centrum, upp förbi Lötsjön, genom Hallonbergen och runt tillbaka till Rissne.

Nu är jag lite sen till jobbet men vad gör det om hundra år!

20131029-091820.jpg

4 thoughts on “Plötsligt händer det!

Kommentera

