Latmaskeri

Det är illa ställt här nu. Skulle springa imorse innan jobbet och tog mig upp ur sängen i något sånär tid men lyckades såsa bort tiden på något sätt så att jag inte hann. Nästan med flit också verkar det som.

Nu måste det bli lunchpass även om jag inte är så förtjust i sådana. Det är som att ju längre dagen går, desto sämre pass gör jag. Efter jobbet-träning är min sämsta tid att träna, no question. Hungrig och trött brukar det inte bli mycket fart då. Men fasen alltså. Så här kan det inte fortsätta. Måste komma ur den här konstiga perioden.

Winter is coming.

20131106-090719.jpg

Kommentera

