Träningsvärk deluxe

Igår tryckte jag mig ut på ett snabbt intervallpass med inslag av lite löpskolning och styrkeövningar typ squats, utfallssteg etc.

Tror ni jag kan gå idag eller?! Vaggar fram som en anka och stönar varje gång jag måste sätta mig ned. Eller resa mig upp. Jösses!

Det kommer byggas på imorgon med träningsvärk i överkroppen efter dagens intervaller på stakmaskin plus styrka. Det var ju ett tag sedan jag ägnade mig åt sånt…

Bävar lite för morgondagen faktiskt…

20131111-185450.jpg

Kommentera

