På väg till Östersund!

De flesta av er vet inte det här men mina föräldrar driver ett lag i långloppsvärldscupen. SkiProAm heter det. Det är helt nytt, startade i våras och det är bara tjejer med i laget. Det är de ensamma om. För även om det finns elitsatsande tjejer i cupen är de oftast inte satsade på, på samma sätt som grabbarna är. Och det vill mina päron ändra på.

Jag är med på ett litet hörn jag med, sitter i styrelsen och så, men i helgen ska jag kombinera det jag är elit på med vad de är elit på. Kommunikation och sport! Ska bli väldigt kul att workshoppa med laget!

Och skidor ska jag åka med! Säsongspremiär på skate har jag tänkt mig. Wiho!

20131130-080703.jpg

Kommentera

