Bryta ökenvandringen?

En kollega fyller år så det finns tårta att tillgå. Den ser väldigt god ut. Ska man bryta sockerstoppet för en bit tårta? Jag har ju faktiskt inte sagt hur länge den här sockerfriheten ska pågå. Jag har ju egentligen inte ens bestämt mig för att sluta liksom. Ska fundera under eftermiddagen fast jag är egentligen inte så sugen på tårta. Det är nog mer grejen.

I övrigt ställer jag in dagens träning. Känner att immunförsvaret är lite på svaj, har bland annat varit lite snuvig i ett par dagar och fått en början till ett munsår, och då kanske det är bättre för kroppen att vila. Kommer nog att ställa in PT-timmen med Stuntmannen imorgon bitti också. Tror att det är bäst att låta kroppen får återhämta sig lite.

20111012-151500.jpg

3 tankar på “Bryta ökenvandringen?

      • Prinsesstårta är ju så värt det. Man får allt passa de få gånger det bjuds på sånt.
        Det militanta sockerstoppet har jag börjat överge, var inte riktigt värt besväret. Jag vill ha mitt kaffebröd.

        Däremot funkar godisstoppet ganska bra.

Lämna en kommentar