Träningsbloggträff i mörker och väta

För träningen stod två killar, Soheil och Antonio samt Bengt från Scandscape och totalt var vi åtta tjejer som gav gärnet på en blöt och lerig fotbollsplan. Det blev ett utomhuspass i skymningen med ett lätt duggregn som ackompanjemang. Cirkelträning med oss själva och naturen som motstånd och lite löpning. Ett bra pass! Jag är extra nöjd med mig själv för att jag klarade av att göra armhävningarna på fötter. Ni kan kanske ha blivit föranledda att tro att jag är en superatlet men det är helt fel. Fast jag är i alla fall på väg!

Jag har försökt samla allas bloggar här nedan. Alla som deltog var inte bloggare heller men saknas någon får ni säga till!

Fridfullt av Frida

Camelias blogg av, ja, Camelia

Sand, snö och vatten av Erika

H-examino av Helena

Mera träning, Marie av Marie

6 tankar på “Träningsbloggträff i mörker och väta

    • Det var jättekul! Bra ordnat! Har faktiskt lite träningsvärk idag efter utfallsstegen. Vi får väl dra ihop en träningsträff till snart! Du är välkommen till bilderna.

Lämna en kommentar