Så mycket att säga, så lite tid

Det är mer regel än undantag just nu att jag ber om ursäkt för att jag inte skriver så mycket. Och det finns massor jag vill säga och berätta. Jag har säkert 14 blogginlägg formulerade i huvudet men alla faller på att jag liksom inte får tummen ur, sätter mig ned och skriver ut dem.

Sen sist har följande hänt:
Träning: Ja, not a whole lot om jag ska vara ärlig. Hela helgen spenderade jag med bästa tjejerna på tur till Riga. Vi gick en hel del men att räkna det som träning är att sträcka det rätt långt. Däremot hade jag en liten sejour med PT-Princess igår morse och det var skönt.
Rehab: Tja, det har ju varit lite dåligt med det också eftersom jag liksom inte varit på gymmet. Kört några småövningar här och där men inget stort. Imorse träffade jag Uffe och istället för att svettas blev det nålar och akupunktur. Hade tänkt fota men det är kanske några som inte gillar sånt så jag lät bli.
Mat: Det har inte varit så nyttigt alls den sista tiden. Har dock hållit mig borta från godiset och kan snart stolt gå över mållinjen på #Nocandy2011 utan att en endaste godisbit rört mina läppar på ett helt år. Faktiskt riktigt nöjd över det.

Så till lite måsteläsning. Sara skriver bra om vad hälsosam egentligen innebär och Helena skriver bra om prestationskrav. Båda är ämnen som jag skulle vilja utveckla men jag hinner inte. I alla fall inte just nu.


20111206-145746.jpg

4 tankar på “Så mycket att säga, så lite tid

Lämna en kommentar